SHOP BOEK NU

Goed om weten

Heb je nog andere vraag? Stel je vraag via onze contactpagina  

Om hoe laat worden we verwacht?

We verwachten je stipt op het uur van de afspraak. We vragen om niet vroeger te komen zodat we de vorige sessie in alle rust kunnen afronden en alles weer klaar kunnen zetten voor jouw afspraak. Te laat komen is jammer, want dit gaat van jouw tijdslot af.

We voorzien altijd extra tijd voor een eventuele voeding. Wil je graag  voor de sessie nog een voeding geven, geen enkel probleem. Laat het ons dan even weten zodat we iets later starten met het badje.

Met hoeveel mag ik komen?

Omdat we de sessie in alle rust willen laten verlopen voor onze baby’s mag je met max 2 personen aanwezig zijn tijdens de sessie met een minimum leeftijd van 12 jaar.
Omdat er steeds 2 baby’s aanwezig kunnen zijn in de babyspa willen we er voor zorgen dat de rust bewaard blijft en maken we hier geen uitzondering op.

Broertjes of zusjes blijven dus liever thuis. Voor hen kan een sessie lang duren zodat jij als ouder ook niet voor de volle 100% kan genieten.

Hoelang duurt een sessie?

Je baby geeft meestal zelf aan hoe lang hij/zij het kan volhouden? Hoe meer ervaring je baby heeft, hoe langer hij/zij het zal volhouden.

De sessie duurt meestal 45/60 minuten.
Bubbelen in het bad duurt max 30 minuten en de babymassage duurt max 20 minuten.

We voorzien per sessie voldoende tijd  om de sessie in alle rust te kunnen laten verlopen en ouders de kans te geven om borstvoeding of een flesje te geven wanneer het nodig is.

Moet ik iets meenemen?

Neem zeker altijd een extra voeding mee, ook al heeft je baby voor de sessie nog gegeten. Het is normaal dat je baby honger krijgt van het bubbelen.

Voor de rest voorzien wij alles voor jou. Je krijgt een zwemluier en handdoeken. Zelfs verzorgingsproducten zijn aanwezig.
Jij moet alleen zorgen voor een verse luier voor na de sessie.

Kom je tijdens de laat avond sessies op vrijdag? Breng dat gerust het pyjamaatje mee! Zo kan je baby na het bubbelen meteen naar dromenland.

Mijn baby heeft honger, wat nu?

Laat je baby net voor de sessie altijd voldoende eten. Bubbelen met een knorrende maag is niet fijn.

Na de sessie is er ook voldoende tijd om je baby borstvoeding of een flesje te geven in onze zithoek.
We beschikken over een flessenwarmer als je een flesje borstvoeding wil opwarmen of een microgolf voor een flesje met poeder.

Bubbelen is heel intensief voor je baby. Het kan dus best zijn dat je baby voor de sessie nog gegeten heeft en na de sessie alweer honger heeft.

Mijn baby is ziek, wat nu?

Baby’s worden vaak last minute ziek. We begrijpen dat bij Dotje!
Heeft je baby koorts en voelt hij zich echt niet lekker? Laat dan zo snel mogelijk iets weten - minstens 24u op voorhand - zodat we je afspraak kunnen verzetten. Baby’s die ziek zijn kunnen we niet toelaten tot onze babyspa.

Is je baby net gevaccineerd? Dan raden we de eerste 24u na de vaccinatie een bezoek af aan onze babyspa. Houd hier zeker rekening mee bij het boeken van je afspraak!

Heb je niet tijdig verwittigd of kom je niet naar je afspraak? Dan houden wij het betaalde bedrag als schadevergoeding.

Verwittigen doe je per bericht, sms of What's app. Tijdens de sessies kunnen we de telefoon niet opnemen.

Wat met COVID-19?

We volgen steeds de maatregelen die op dat moment gelden.
We vragen aan iedereen om een mondmasker te dragen en de handen te ontsmetten bij het binnenkomen, indien dit de geldende regels zijn. De badjes en verzorgingskussens worden tussendoor altijd gereinigd en ontsmet.
De ruimte wordt ook steeds goed verlucht.

Ben je besmet of moet je in quarantaine? Laat het ons weten en dan proberen we je afspraak te verzetten.

Hoevaak kan ik naar de babyspa komen?

Hoe meer je baby komt, hoe meer ervaring je baby heeft in het bubbelen dus hoe langer hij/zij het kan volhouden. Hoe meer sessie je baby volgt, hoe meer gezondheidsvoordelen het met zich meebrengt.
Bij Dotje kan je ook kiezen voor een meerbeurtenkaart van 3, 6 of 10 sessies. Je krijgt telkens een mooie korting bij het boeken van een meerbeurtenkaart.

Mag ik foto's of filmpjes maken tijdens de sessie?

Graag! Het is altijd een mooie herinnering voor later of om te delen met de grootouders.
Als je een filmpje of foto post op social media vragen we je om ons ook te taggen voor extra reclame.

Wel willen we je er aan doen denken dat je naar de babyspa komt om te genieten en te ontspannen! Als je de hele tijd met je gsm bezig bent is het moment zo voorbij en heb je weinig quality time met je baby beleefd.
We vragen ook om alleen foto’s van jouw baby te nemen en niet van andere ouders en baby’s. Dit om de privacy voor iedereen te garanderen. Ook zouden we het fijn vinden indien je je gsm op stil zet en geen live video gesprekken voert tijdens de sessie. Zo bewaren we de rust voor iedereen.

Als we zelf bij Dotje een foto of filmpje willen maken van je baby vragen we ALTIJD eerst de toestemming aan de ouders. We delen bij Dotje ook GEEN foto’s van baby’s die in hun blote billen liggen.

Worden de badjes na iedere sessie gereinigd?

Zeker! Na elke sessie worden de badjes gereinigd en ontsmet. Daarna vullen we de badjes weer met zuiver en chloorvrij water met een aangename temperatuur van 37°

Hoe moet ik reserveren of betalen?

Reserveren doe je via ons online reserveringsplatform.
Makkelijk. Je kiest zelf welke dag en tijdstip voor jou en je baby het beste uitkomt om naar onze babyspa te komen.
Daarna ontvang je per mail een bevestiging van je reservering. Kijk dus zeker ook je spam of ongewenste mails na.
Betalen doe je op het einde van de reservatie met Bancontact of via je bankapp.

Heb je een winkelhierbon van Pelt? Dan kan je jouw sessie ook met deze bonnen betalen.

Bij Dotje kan je ook onze verzorgingsproducten aankopen. Deze kan je betalen met Payconiq, QR-code of cash.
Je kan ze ook bestellen en betalen in onze shop. We verzenden ze naar je of zorgen dat je ze, indien op voorraad, de dag nadien in de babyspa kan ophalen.

Al onze vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Ik heb een cadeaubon, wat nu?

Proficiat! Jullie hadden iets te vieren en werden verwend met een cadeaubon.
De cadeaubonnen zijn tot een jaar na datum geldig en kan je enkel spenderen bij Dotje Babyspa & Mama Zorg voor een reservatie of voor de aankoop van producten in onze webshop.

Bij je online reservering kan je bij de betaalpagina jouw code invoegen. Het bedrag wordt dan van jouw totaalbedrag afgetrokken. Heb je nog geld over van je cadeaubon? Dan kan je het resterende bedrag gebruiken voor een volgende sessie. De code van jouw cadeaubon blijft geldig tot het volledige bedrag is opgebruikt (tot 1 jaar na afgiftedatum).

De cadeaubonnen zijn uiteraard niet inwisselbaar voor geld. Je kan een cadeaubon ook niet gebruiken voor het bestellen van een nieuwe cadeaubon of voor het bestellen van een meerbeurtenkaart.

Kan ik tijdens de openingsuren gewoon komen shoppen?

Omdat we plotse bezoekjes willen vermijden werken we altijd op afspraak. Ook om je cadeaubonnen af te halen of even te komen winkelen. Dit kan elke dinsdag en donderdag tussen 16u30 en 17u30 of op zaterdag tussen 15u00 en 16u00 of na afspraak.

Houden jullie mijn persoonsgegevens bij?

We verwerken je persoonsgegevens enkel om je reservatie, bestelling en betaling te verwerken en houden deze gegevens niet langer bij dan strikt noodzakelijk. Lees er meer over in onze privacyverklaring .

Aansprakelijkheid

Dotje Babyspa & Mamazorg kan niet aansprakelijk gesteld worden voor lichamelijke letsels, allergische reacties verloren voorwerpen of schade aan eigen spullen.

Terugbetaling

De meeste mutualiteiten voorzien een financiële tegemoetkoming voor een terugbetaling van wellness.
Informeer bij je mutualiteit en breng bij je bezoek het aanvraagdocument mee. We vullen het graag in voor je.

Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden kan je hier inkijken.